Wanneer interactief opnemen bij T-Mobile?
Klanten met een T-Mobile thuis abonnement kunnen straks in navolging van providers KPN en Ziggo interactief televisieprogramma’s opnemen in de cloud. Wil je meer informatie over de ontwikkelingen van interactief opnemen bij T-Mobile? In deze blog vertellen we je wat de interactief in de cloud voor voordelen biedt en wanneer je dit bij T-Mobile kunt verwachten, lees dus snel verder!
T-Mobile in voetsporen KPN & Ziggo
T-Mobile volgt providers KPN en Ziggo met de optie om interactie op te nemen in de cloud. Daarmee probeert het als uitdager van deze gevestigde namen concurrerend te zijn. Bij T-Mobile is het nu alleen nog mogelijk om op te nemen en dat op te slaan op de decoder zelf, het zogeheten PVR opnemen. Daarmee raakt de decoder na verloop van tijd vol omdat het opslagruimte inneemt. Verder kun je maar 1 of 2 programma’s tegelijk opnemen niet heel ideaal. Met interactief opnemen in de cloud neemt de opslagruimte toe en kun je meer dan 2 programma’s tegelijk opnemen. Eerder berichten we al over anderen voordelen van in de cloud opnemen.
Beschikbaarheid & Kosten opnemen T-mobile
Op het gebruikersforum van T-Mobile is te lezen dat T-Mobile naar verluid begin volgend jaar deze functionaliteit gaat uitrollen. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het om een aanvullende dienst waarvoor klanten een extra abonnement kunnen afsluiten. Het bedrag zal zo’n vijf euro per maand moeten kosten.